Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

NEO CHIC BY ORIFLAME

                              NEO CHIC AUTUMN  COLLECTION BY ORIFLAME

 Αγαπες μου καλησπερα!!! Μου λειψατε!!! Σημερα αποφασισα μετα απο καιρο να σας παρουσιασω την καινουρια σειρα της oriflame που μπορω να πω με ενθουσιασε απο τον πρωηγουμενο μηνα που την πρωτοειδα στην μπροσουρα! Ειναι μικρη μεν αλλα εξαιρετικη δε! Εχει τα πιο hot vintage και chic χρωματα της σεζον για να δειξουμε εμεις απλες αλλα και εντυπωσιακες με καλης ποιοτητας προϊοντα...

Τα προϊοντα ειναι αυτα: Neo chic lipstick
                                     Neo chic nail polish
                                     Neo chic eyshadow trio

Oι αποχρωσεις ειναι στην φωτογραφια απο κατω...
 Εχω δοκιμασει σε δειγματακια σχεδον ολη τη σειρα και πιστευω οτι θα μεινετε απολυτως ευχαριστημενη ειδικα με τα κραγιον!!! Ελπιζω να σας αρεσε το ποστ μου αν θελετε παραπανω λεπτομερειες με ρωτατε δεν διαφιμιζω προϊοντα απλα προτεινω τα δικα μου like !!!
φιλια πολλα ομορφες!

11 σχόλια:

  1. ομορφες συσκευασιες !
    μου αρεσει που ειναι vintage style :)
    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. τα κραγιον γραφουν πολυ καλα ειναι μαλακα και πολυ ενυδατικα!

      Διαγραφή
  3. poly vraia collection! Exv dokimasei mia paletitsa skiwn (auti me ta roz)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπέροχες συσκευασίες...αγαπώ Oriflame!!
    πέρνα μία βόλτα από to blog μου έχεις βραβείο
    http://beautyandfashiondowntown.blogspot.gr/2012/11/blog-post_8.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραίο το blog σου συνέχισε έτσι
    αν θέλεις γίνε μέλος στο blog μου http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/ κάνω και giveaway πάρε μέρος!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ εχω γινε και εγω ηδη ελος στο δικο σου και ελαβα μερος και στον διαγωνισμο.. ελπιζω να τα ξαναπουμε φιλια πολλα!

      Διαγραφή