Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΝEW NAIL DESIGN COLLECTION

MY NEW COLLECTION OF NAIL DESIGNS :
Xαιρετω τις ομορφες!! Εχω καιρο να ανεβασω ποστ αλλα ειχα τρεξιματα με τη σχολη μου και αποφασισα να κανω ενα πιο μαζεμενο και ολοκληρωμενο σαν συλλογη. Ολο αυτο τον καιρο εκανα καποια σχεδιακια στα νυχια τα δικα μου και μιας φιλης ( τελευταιο σχεδιο) και σας τα παρουσιαζω παρακατω. Ελπιζω να μου πειτε την γνωμη σας αλλα και ισως αν θα θελατε καποιο tutorial. Φιλακια πολλα!!!











































































8 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα!! :)
    Τα δικά μου πότε θα μου τα περιποιηθείς οεο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ κοριτσακι μου... οποτε μου πεις θα σου τα περιποιηθω οεο!

      Διαγραφή
  2. όλα πανέμορφα..ξεχώρισα ιδιαίτερα το πρώτο!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή